Fett uttråkad!

Jag har sååå tråkigt och är rastlöst.. men vet inte vad jag ska göra...
Satte på en film för ett bra tag sen.. den står mest på i bakgrunden nu bara, alltså måste de va en dålig film.. ja de va de, tappa intresset totalt ju å tog upp datorn ist haha!

Jag är sugen på något oxå, men vet inte vad... är dessutom för mätt för att kunna äta något just nu..
Tryckte i mej massa potatismos innan me ärtor.. så jädrans gott va ! haha

Usch va ja hatar att de är snö ute just nu.. annars kunde man ju gått ut en sväng.. min vän marie fråga om ja kunde göra henne, men kändes inte så lockande när ja vet att bilen där ute är begravd i all snö som kom i natt..blä!!!!
Men ska iaf träffa henne imon ist :D  ska upp till henne lite senare på dagen när hon kommit hem från jobb å kalas :)  Yäz, äntligen lite planer haha!!


Kommentarer
Lina säger:

ja men typ, mesvärk... man kanske inte ska säga så haha, ligger ju om ett tag på bb och förmodligen skriker, haha:P

Men de där med att springa halva vägen tyckte ja lät fint, trodde fan jag skulle föda på vägen hem från stallet idag, så jävla mycke sammandragningar o värk... uscha...

2011-01-15 | 21:23:35
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback