Får inte liv i mej själv.

Oj vilken seg fredag... ja somna iaf gott på soffan.. hade ställt klockan på 3.. men har halv sovit tills nu haha!
Och känner mej fortfarande helt död.. inte så konstigt kanske...
Hungrig börjar jag bli oxå.. har inte ätit sen vi käka frulle hos Teresa vid 10.. så ja jag får nog va hungrig då!
Men vart är orken för att fixa lite mat då ?

Idag köte jag något som jag inte köpt på gör länge men som bara stod där å ropade på mej i affären idag.. en stor cocacola ;P haha!  Den är nog kall och god nu :P
Va ju inte liiite folk när ja va på city innan idag.. jobbar inte folk eller? .. Å sen hade dom något fel på scanings grejerna så dom funka inte... va länge sen de va fullt i alla köer på city haha.. Så idag fick banne mej personalen jobba på!

Min kropp vill inte riktigt hänga med än iaf.. har ont överallt nu verkligen haha!
Mitt knä gör ont eftersom jag skulle va så jävla klantig å ramla i baken utanför badhuset haha!
Tur som fan ingen såg de.. där kan vi snacka om strandad val som föll !  Som tur va så gick de ju bra.. men fick ont i knät ..som nu gör ondare efteråt... jävla klant! haha .. måste sett jävligt kul ut om inte annat iaf:p
Synd att inte Teresa hade hunnit dit å såg detta så hon kunde berättat hur kul de såg ut :P
Men nopp jag får skratta åt mej själv, med mej själv haha!!

Ne om man skulle fixa lite mat då kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback