Den perfekta vaginan!

Seriöst de går verkligen all skit på tv nu förtiden...  och många konstiga program är fan me britter.
Brittiska dokumentärer handlar alltid om konstiga saker...
Som nu,  den perfekta vaginan.. what the fuck ?! hahaha
I storbritannien var de 67% som var missnöjda över hur deras mutta såg ut.. då annser jag att dom måste ha jävligt fula muttor där ! ;)

Kan man verkligen vara så missnöjd me sin mutta att man lägger sej på oprationsbordet för de? hallå de e väl inte så att man visar upp den för alla... 
ja kan ärligt säga att även om man opererar eller inte så tycker jag inte de finns varken några snygga muttor eller snoppar.. så då är de väl ingen ide att operera ;) ? haha

Men lite kul att de är så stort där att dom till och med kan göra en dokumentär på tv om de !

Nej usch säger jag till detta iaf.. den enda gången du ska ner me oprations grejer mellan bena är väl isf vid en förlossning.. annars så vill jag då inte ha några oprations saker där nere !

Gud tror ja måste spy, dom visa precis när dom operera en tjej nu.. dessutom såg hon ut att var skit ung..
Men hon fläckte vist gärna upp muttan i tven å visa när dom skar bort en bit av hennes blugläppar!
blä !

Kommentarer
Lina säger:

va är de för fel på de då?! VA VA VA???!! jag ska fan gå och fylla silikon i min mutta!! det är de nya;) hihihi



godnatt på're :D

2011-01-11 | 23:08:28
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback