Bra dag !

Har haft en mycket bra dag runt vaggandes i knalleland me Lina . Tog oss först en fika och satt där ett tag och tjöta en massa, och sen vagga vi runt bland alla butiker.  Kolla både bebis kläder å kläder till oss själva, vi sattsar ju stort på alla xs kläder, skämt o sido ;) höhö.
Men va riktigt trevligt iaf, och kändes inte alls som de va första gången ja träffa denna människan haha. Kändes som vi känt varandra ett bra tag haha..  hatar när man träffar nya människor å så ska de va sådär stelt och jobbigt.. så var de inte mellan oss som tur va :P
Så riktigt kul att vi har bf typ samtidigt.. så ja jag har ju hittat min mamma ledighets kompis nu höhö :P

Fick iaf med mej en body hem till lilleman i st 56, kan behövas lite i den storleken, men de kommer lite då och då :)
Sen blev de Kvarterets skatans dvd box .. dom e ju så jäkla roliga höhö :p  Och nu kosta den bara 99 kr.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. men de händer nog inte så mkt mer idag.. känner mej ganska så trött hehe.
Så sitter just nu i soffan å slappar bara.. äter choklad å halv glor på tv.. ska nog ta och uppdatera mej lite i blogg världen och se vad ni har haft för er idag :)

Kram !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback