Bm besök - Bf +3

Ja de gick väl snabbt och smidigt som vanligt hos bm... kändes som vilket besök som helst.

Magen har inte vuxit något sen förra gången så den låg på 36 i sf mått.
Däremot hade jag gått upp de kg som jag hade gått ner nu hehe.. så nu ligger vi på +8 igen :)
Hjärt ljud låg på 134/min och mitt blodtryck såg bra ut de oxå.

Annars så prata vi bara lite om hur jag mår åså...  Tycker de är jobbigt att mina ben domnar bort ibland hehe.. men de e bara för han ligger så långt ner och trycker å har sej... 
Han ligger så långt ner så hon kunde knappt känna hans huvud längre utan klämde ist mest på ett par axlar sa hon haha.. så inte konstigt ja har ett jädrans tryck neråt emellan åt.. ibland känns de fan som ja ska skita på mej eller nåt :P

Fick iaf en ny tid nästa vecka på torsdag 3/2.. vi hoppades så klart båda två att han har bestämt sej för att titta ut innan.  Om det inte så blir så, så kommer jag då få en tid för bedömning om igång sättning vilket jag verkligen hoppas jag slipper.

Så ja förutom seghet och trötthet så mår jag ju bra så de e bara å fortsätta vänta på den envisa ungen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback