BF +1

Sitter fortfarande i soffan med myskläder på mej... men funderar på att ta mej upp och ta på mej lite riktiga kläder och hitta på något... börjar kännas ganska så segt nu.. Har ju lixom redan nu vart uppe i snart 7 timmar.. mhm...
Funderar iaf på att ta mej en sväng ner till stan och titta lite :) Ska se om min mor kanske vill komma ner en sväng..
Blir säkert inte så jätte lång varigt där .. efter igår märker jag att kroppen inte orkar gå så länge..

Annars händer de väl itne så mycket idag.. skulle ju egentligen haft bm besök som ja brukar ha på tisdag.. men vi flyttade ju min tid förra gången så de blir ju inte förräns på torsdag... och som det känns nu så är jag ganska så säker på att vi kommer få gå på den tiden hehe! :)
Men ja ber lite till han där inne varje dag att han gärna får komma ut till helgen innan januari går över till februari =) Men ja vi får väl se !

Nej få på sej kläder var de ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback