åh hej å hå !!

Ska nu försöka ta mej upp ur soffan och få på mej lite kläder och sen bege mej mot affären..
Behöver mjölk och lite luft känner jag.. 
Jag är lixom sugen på en kladdig muffins.. men de går inte äta utan mjölk.. så därför måste ja ha hem mjölk :) hehe

Har en liten som använder min blåsa som slagpåse just nu.. en väldigt oskön känsla.. tusen knivar i muttan lixom!! . . något han höll på med väldigt många gånger i natt oxå...
Å va nog inte långt ifrån att sparka sönder ett revben för mej oxå.. jädrans galning!! Tjockis!!

E såå jävla varm oxå så ska bli skönt me lite luft.. även om inte vädret känns allt för lockande att ta sej ut i .. regn å mööörkt!!
Men får väl tänkte på den där nedrans goda muffinsen hela vägen ;) !


Kommentarer
Anna-Mamma till Kevin säger:

Ah då tycker du också att det funkar bra med andra ord! :-)



Vad är det för olika träningsformer man kan köra med Wii? det har jag inte så bra koll på!



Hehe en liten vilding till bebis du bär på. :-D

2011-01-17 | 18:43:39
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback