Trötter!

Oj så trött jag känner mej nu.. så ska strax bege mej in till sängen ist och göra som Noel.. sova !;)
Han ligger här jämte mej och sussar.. ser så skönt ut .. och man kan ju sitta och kolla på honom hur länge som helst :p Man tröttar aldrig på de :D

Va riktigt skönt att komma ut på en lite längre promenad idag. Dock kändes de ju lite i kroppen sen när man kom hem.. men de va de värt !:)
Va iaf uppe hos farmor och käkade lite mat, fick även matlåda med mej hem ;) perfekt, då får ja säkert i mej lite mat imon me :p
Sen hade vi tänkt att gå och handla på vägen hem, men orkade inte gå på city så vi hoppade över de.
När vi närmade oss knalleland såg ja att kl va 5 så ja ringde min mor för hon sluta ju jobba då. 
Hon svarade dock inte när vi ringde.. men vi gick långsamt och tog oss sen in i knalle för att kolla om cubus hade nån rea kvar.  Då ringde även min mor och kom och möte upp oss där :)
Då slapp ja prova kläder me barnvagnen :p Hittade två linnen och två t-shirt som va amnings vänliga! 29 kr st så fick alla 4 för 116 kr. Kanon !  Det är prio ett för mina kläder just nu, att de ska gå lätt att amma me dom, men att ja ändå ska vilja använda dom sen oxå när ja inte ammar :)

Sen tog vi oss hem, och har sen bara suttit här i soffan och tagit de lugnt.


Idag hade jag på mej en av dom nya tröjorna som köptes på gina igår. Denna va på rea för 49 kr ;)

Noel hade sin nya newbie body som vi hämta ut gratis, vi valde en grönrandig + ett bar mjukis från Hm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback