Svårt.

att de ska vara så svårt att komma till ro... ja har verkligen jätte svårt att gå och lägga mej i tid.. ja sitter just nu här och är jätte trött så ögonen riktigt hänger haha.. ändå envisas jag med att sitta kvar här i soffan å glo på datorn å tven !!

Knorren har legat här jämte mej och sovit hela kvällen sen vi kom hem..  ska snart ta och väcka honom för ny blöja och käk.. 
Sitter just nu med två bomber på kroppen, känns som dom ska sprängas när som helst.
Jag gav ju honom flaskan hos Marie för hade kvar de sen vi provade att pumpa, och hade ju ingen lust att hälla ut de, så han va tvungen att äta upp de idag innan de blev för gamalt att äta.
Så på tutten har han inte ätit sen kl 6-7 nu,,.. så ja man kan säg att jag behöver tömas!! Så ja hoppsa han är gööör hungrig nu när jag väcker honom haha!
Tycker de e knasigt att han inte vaknat själv än å vill ha mat.. han har käkat ganska så ofta idag och trodde de skulle hålla i sej även nu ikväll/natt.. men nehe.. gått över 4 timmar nu och han sten sover ju :S
Dock var de ca 125 ml i flaskan å han sluka ju allt utan problem så han blev väl ganska så mätt då:)

Men nu väcka bebis å låta han töma mej.. sen ska vi söva ner oss igen :p

Imon blir de bvc kl 11 :)  Hoppas på fint väder så kankse man till och med kan ta en promenad dit.. a får väl se hur de ser ut imon när vi går upp :)
Får se om ja hinner titta in här innan vi ger oss iväg.. annars hörs vi efter de ;D

God natt ♥


Nybadad gosefis !


Kommentarer
Fia säger:

Är är det sol och fint DOCK -19 så det blir bil till MVC för mig!

Hoppas ni får en fin dag!

2011-02-14 | 09:27:36
Bloggadress: http://airyfairy.blogg.se/
Liza - Mamma till Joline säger:

Ja jag tror aldrig jag lyckats gå in på kappahl utan att komma ut med något från Newbie kollektionen :)

2011-02-14 | 09:39:48
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback