Suprise!

Oj så seg jag är nu ikväll.. har åkt på en jäkla huvudvärk.. usch.. så tackar gudarna att ja har en snäll å tyst bebis  :p  Han ligger å gottar sej som vanligt i soffan här jämte.. men ska strax väcka honom för ett blöjbyte, han har legat å fisit nu en stund :p
Är glad att han inte är känslig mot ljud.. här kan man ha på både musik å tv högt, eller gå å greja i lägenheten utan att tänka på att han sover..  kunde nästan tro att han e döv, men nej han klarade ju hörseltestet ;p
Men de e tur han e sån, för jag e verkligen dålig på att smyga å va tyst haha!

Idag var vi ju ute i Sandred en sväng ... först hos Teresa å John å sen gick vi ner en trappa till Daniel där vi hade överrasknings kalas för Mikael som fyller 25 imon :P
De va fika  me tårta åså :) Sen fick han ett teoripaket för körkort som present av oss :)
Så ja de va Noels första kalas.. nöjd liten kille som sov sej igenom störe delen av de , men hann va vaken en stund iaf å hälsa på lite folk :p

Nu ligger vi iaf i soffan å halv kollar på Shrek på tv.. fast ja Noel va ju dock då inte så intresserad ;)
Ska se om ja kan få i mej något i magen oxå.. har bara blivit filmjölk å en macka å en tårtbit än så länge.. men dricker som en galning.. men ska försöka trycka ner en macka å lite frukt nu :)

Jag och min nakenfis innan ♥

 

Sen blev han en söt newbie fis ist i sina nya kläder :p


Kommentarer
Lina säger:

Haha jag bajjade första gången idag, har inte vågat innan, typ gått och hållt inne de o fisit oavbrutet! Så va jag o köpte lactulos för att lätta på de men de gick bra utan att jag tatt de endå, haha;) Kul o veta va ... mig sydde dem ihop ganska bra där nere, hmm... roligt värre! Dem fick ju göra ett klipp...



Aron börjar sova mer o mer nu, eller längre stunder ska jag säga, men de kanske har o göra med ju fler dagar han blir... riktigt skönt för jag har varit uppe typ hela nätterna o ammat.. varit helt slut på dagen o mått sådär :/ Men de där med att jag ville amma en timme o sen att han sov längre va ju fel, haha, jag pratade med barnmorskan idag o de gällde tydligen bara andra dygnet eller nåt, så jobbigt när dem säger olika saker så jag har typ tvingat han att äta skitlänge fast inte vart hungrig, schyssta morsan! Nu när mjölken rinner så får dem ju amma hur mö o länge dem vill... jag säger då de, haha... svårt o ha koll på allt;)

Aron gör high five tillbaka, ikväll är de lördagsmys med bröstmjölk o melodifestivalen;)

Kramar

2011-02-05 | 19:10:44
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Lina säger:

ne de va lite jobbigt där i början med bajseriet, hahaha, men nu så ;)

Fast klippet kändes faktiskt inte, dem sa de efteråt att dem hade gjort de, så kul att jag sa typ "kan ni säga till när ni börjar sy så jag kan ta lite lustgas",,, dem ba: "vi är färdiga nu", haha, förmodligen så kände jag inte de för jag va så uppe i varv efter att ha fått lillen på bröstet :-)



Ja de är jobbigt, när vattnet hade gått o vi åkte in så sa hon att jag inte fick bada pga. infektionsrisken men dagen efter sa den andra jag hade då att åk du hem och bada... suck tänkte vi.. haha.. men men;P



Aron äter sina korta intervaller men nu stensover han ialf, det är så rogivande att kika på dem när dem sover!



Haha lustgasen va underbar men jag skällde ju ut dem för att ha stängt av den (påstod jag) när krystvärkarna kom, sen skällde jag på dem och sa att edan va slut, hade ju pumpen till den på magen, dem ba: Nej Lina den är inte slut, den kan inte ta slut... jag va vansinnig ett tag, haha:-)

2011-02-05 | 20:52:23
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Lina säger:

ah jag har kikat där innan också :) ska gå in nu med en gång igen o titta för de :D

2011-02-05 | 20:58:50
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Sandra - blivande mamma i Mars 2011 säger:

Så otroligt söt han är !

2011-02-05 | 22:19:37
Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/
Fia säger:

Vad fina ni är :) Newbie-kläderna är sååå fina också!

2011-02-06 | 09:24:41
Bloggadress: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback