Sniff sniff

nej  vi har inte hamnat i sängen än... men nu får den nog bli så.. ögonen börjar gå i kors.
men ja vill inte resa på mej.. sitter me näsan rakt ner i min sons huvud, och de luktar ju sååå gott!!
Vill bara sitta kvar här och sniffa  på honom, ge han små pussar på huvet, och känna hans små andetag mot mitt bröst..
Tänk att man kan vara så liten att man kan ligga och sova på någons bröst och inte alls bli stört att de även finns en dator i knät..
Men får nog ändå bli sängen nu och så får ja fortsätta mysa me han där ist. Förhoppningsvis så vaknar han inte ens när vi förflyttar oss.
Dessutom MÅSTE jag upp och dricka något nu innan ja torkar ut!!  Står en stor kanna me iskall apelsinsaft i kylen som ja suttit här å tänkt på väldigt länge  nu haha!


En dålig cam bild på oss precis nu ;)



Kommentarer
Fia säger:

Å vilket mys att få snusa bebishuvud, jag vill också!!!

Jag har fått höra att man blir såååå hungrig när man ammar, hungrigare än under graviditeten! Men det kan tydligen gå åt båda hållen då! Bra att du dricker mycket i alla fall :)

2011-02-12 | 08:37:27
Bloggadress: http://airyfairy.blogg.se/
Ida & Jouline. säger:

Nååå så mysigt. Jouline är en riktig bröstkorg tjej hon kan ligga där i timmar.

Hehe dock inte lika smidigt när man vill få gjort lite hemma.

2011-02-12 | 12:28:23
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/
Moberg säger:

åh va sött ! :)

2011-02-13 | 12:28:28
Bloggadress: http://sverige.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback