Segisar.

Jag och Noel är två riktiga segisar just nu...  Han sover fortfarande i sin stol sen vi va på bvc, så övertrött som han var innan så behövde han nog de..
Jag ligger i soffan å glor runt på datorn..  borde egentligen ha vilat en stund jag oxå då kroppen känns riktigt tung.. men får ingen ro till att somna...
Men kroppen vilar ju lite iaf bara av att ligga här å slöa :)

Undra vad vi ska göra sen ? 
Funderar på att åka förbi farmor en sväng då vi glömde en av Noels flaskor där igår.
Sen tar vi oss nog en promenad senare.. behöver gå förbi knalleland till pressbyrån för såg på min mejl att våran bröstpump hade kommit nu :D Spännande å testa den sen.. hoppas de vill funka :)

Men men nu ska ja väl fortsätta å inte göra nånting å vänta in på att Noel ska vakna igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback