Plutt.

Nu är vi hemma igen.. kom hem för en stund sen : )   Väntar på att Knorren ska vakna, han sitter i stolen å sover fortfarande.. han va nog lite trött.. han somna en stund i mitt knä när vi va hos min farbror, men sen har han vart vaken hela dagen.. så ja lite trött va han nog :)
Men snart dax å vakna för lite mat tycker jag :)

Som sagt så va vi ju hos min farbror Jonas å hans tjej Carro som precis fick en liten dom oxå.. en liten flicka..
Å ja liten de va hon hihi.. Noel såg ju jätte stor ut mot henne nu.. vägde lika mkt som Noel gjorde när han precis hade gått ner på bb, så 3200g.  En riktigt liten söt pluttis hihi !
Har svårt att tänka mej att Noel har vart så liten hehe..  man glömmer verkligen så fort..
Så ändra fram till idag har ja ju tyckt att han e jätte liten, för han e ju inte någon speciellt stor kille än.. hehe..
4000g för att snart va en månad e ju inte så mycket.. .men nu såg han så stor ut så :P
Men en riktigt liten söt tjej va hon :D ! !
Så nu har Noel en tjej kompis och en kill kompis i samma ålder :)  Tänk så kul dom kommer ha om ett tag;D !

Men nu ska ja ta på mej lite myskläder å sen väcka lillen så går vi nog in å kollar på halv åtta hos mej å Sveriges mästerkock :D !


Kommentarer
Johanna - MyShoebox.se säger:

Tror jag missat att säga grattis till ert lilla knyte, så... GRATTIS! I efterskott :)

2011-02-23 | 20:41:58
Bloggadress: http://myshoebox.se
i min lilla lilla värld säger:

Wilda fick ligga i vagga bredvid sängen så det var inte alls jobbigt att bara plocka upp henne. Åh, tänk att jag "snart" ska gå igenom det igen =)

2011-02-23 | 21:18:57
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback