När ska ja lära mej?

Jag sitter här i sängen med datorn fortfarande och en sovande Noel brevid mej.
När tusan ska jag lära mej att sova när mitt barn gör de?  Den timmarna han sover just nu brukar va den perioden han sover längst.. han somna i soffan strax efter Solsidan va slut, och sen satt jag kvar och kollade Wallander, sen för flyttande jag mej me datorn in till sängen.. och bar då självklart med Noel in, som fortsatte att sten sova.. och ja snart har han ju sovit i 5 timmar, och är nog inte riktigt på G för att ta första nattkäket än verkar de som...
Tänkt då om jag hade lagt mej vid 10-11 tiden för att sova, då hade jag fått sova några extra timmar varje nat.. men nej då, dumma jag ska sitta och hänga vid datorn ist även fast ögonen hänger nere vid tuttarna ungefär!
Så ja när ska jag lära mej att sova när Noel gör de ?
För nu tänkte jag strax försöka sova lite iaf, men vet ju att de blir en kortis för Noel säkert kommer vilja ha mat snart haha.. dock brukar ja nu förtiden alltid somna när ja ammar honom.. i natt tog de 3 timmar innan ja vakna igen å då låg han där sov brevid mej me tutten upp i näsan ! haha

Men jaja jag får väl va glad att Noel aldrig har varit ungen som vill äta var och varannan timma utan han kan hålla sej ganska många timmar faktiskt.. de tackar den lata mamman för ; )höhö

Medan ja skrivit detta inlägg har ja nog gäspat 10-15 gånger... varför i helvet sover jag inte?

God natt för tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback