Midnatt.

Och där slog klockan över tolv.. och som vanligt så sover jag inte än.. hade ja lagt mej ner och försökt sova så hade jag säkert somnat direkt, för de brukar jag göra nu förtiden när ja väl lägger mej.. men så smart är ju inte jag :) Har ju massa annat för mej på natten !

Knorren sover så gott här jämte mej iaf.. väntar på att han ska vakna och vilja ha mat.. brukar alltid ge han ett natt käk innan jag själv lägger mej och sover så slipper jag vakna av de, för sen vill han inte ha mat förrän vid 5 tiden.. å han brukar äta vid 12-1, men än ingen knorr vaken så e väl bara å vänta :)
Det är skönt att han inte är speciellt ljudkänslig eller så, för han verkar inte bry sej ett dugg att ja sitter här å knapprar på datorn å spelar lite musik precis jämte honom haha;)

Knorren för nån minut sen !



Såg iaf premiären av Big brother innan när ja gav Noel mat.. nån mer som såg de?
Tycker de var ganska så stor skillnad på folket emot va dom brukar ha med för människor.. tycker de va mkt mer äldre människor som var med.. väldigt blandade personligheter iaf..
Vilket skit program egentligen? haha.. Ändå fastnar man i de ibland.. :P

Funderar på om ja ska gå upp och hämta ett stort glas me kall saft, vet att de står i kylen.. har alltid en tillbringare på 2 liter stående i kylen me saft eller vatten nu för tiden när ja dricker så mycket som jag gör.
Jag fick iaf ordning på lite mat innan.. slängde ihop lite tacos.. mm gottit :) Så ja nu står ja väl mej ett tag.. men måste verkligen försökta bättra mej på den delen.. kroppen mår inte bra av att få äta en gång per dygn. Speciellt inte när någon annan äter av ens näring hela tiden oxå, å sover sämre gör man ju oxå + tar hand om en liten hela tiden.. så behöver kroppen ny energi hela tiden.
Och vill ju gå ner i vikt av rätt anledning, typ som bra kost och träning.
Inte att ja svälter min kropp omedvetet... men ja de är inte ofta man går ner 12 kg på 3 veckor ! haha


Idag hade Knorren en body med pingviner på hihi :p


Satt å myste me sin fina gudmor innan idag :)

Kommentarer
i min lilla lilla värld säger:

Shit va fräsh du ser ut bruden!!! har ni det bra? hur går allt?

2011-02-21 | 07:24:03
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback