Lördag.

Då var de helg alltså.. håller inte alls reda på dagarna längre haha.. ja vet att de är helg bara för man märker att alla helt plötsligt är lediga ;p

Idag tog jag och Noel sovmorgon till nästan kl 11.. de va skönt ;)  Vi e väldigt utvilade idag iaf då vi sten slockande ihop i soffan igår oxå haha.. Vi han se parlamentet, sen sov vi båda två, jag vakna till vid 3 tiden, Noel sten sov än, han kan sova hur länge som helst när han får ligga på magen, han tycker de e gosigt ;)
Men väckte han ändå så han fick i sej lite mat å sen byte vi blöja å kröp ner i sängen direkt :)
Där somna jag nästan direkt men Noel låg vaken för jag vakna till efter en stund för han låg och prata me sej själv me stora ögon haha.. men han va nöjd så ja somna om å de gjorde säkert han efter en stund oxå ;)
Sen vid 7 tiden va de dax för ett litet frukost mål för lillen å sen somna vi igen å gick upp nu för en stund sen=)  Snäll Noel ♥ hihi

Nu tänkte jag få i mej lite frukost iaf och sen ska vi ta på oss kläder och bege oss ut till Sandared, först till Teresa å John å sen på en liten överraskning ;)
Både jag och Noel fick nya kläder igår hihi, ska försöka få de på kort sen =)
Jag blev iaf helt överlycklig när ja kunde köpa en tunika i S redan nu, ja hade knappt S innan ja blev gravid.  Så mitt bästa bantnings tips är att gå och bli gravid ;) höhö.  För ja har blivit mindre än vad jag var innan ja blev gravid... väntar bara på att magen inte ska va lika degig, men de fixar vi till sommaren ;) Har ju bara gått en vecka än så länge, så ingen stress här inte =)

Nej frukost var de!
Ha en fin dag så hörs vi senare.


Kommentarer
Ida Thorsell säger:

åh så mysigt =) grattis!

2011-02-05 | 12:22:39
Bloggadress: http://februarymum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback