Lördag !

Jaha då var de helg igen ! :)  Vi gick upp för inte allt för länge sen hehe..  Knorren har redan fått på sej kläder och jag tänkte desamma för mej nu...
Knorren är lite surpötta just nu och tycker inte de är kul att sitta där nere i sin stol... mhm..

Idag ska han nog få vara med sin mormor och moster en sväng så ska jag åka hem och städa å tvätta lite.. mkt enklare å få sånt gjort snabbare om han inte är med :p Då behöver jag inte tänka på att han vaknar !

Sen ikväll då bjöd min far upp oss på middag vid 6 tiden. hihi... Va vi har de bra ! :D

Kram ♥

Kommentarer
Anna-Mamma till Kevin säger:

Jajemän, det är i PS jag trixar! :)

2011-02-19 | 11:50:17
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback