lilla magen..

Den dumma lilla magen vill inte sluta bråka me knorren på kvällen.. tycker så synd om han när han grimaserar me hela ansiktet å han spänner hela magen..
De är tur att de faktiskt går att trösta honom iaf.. får han bara komma upp i famnen å bli vaggad en stund så blir han tyst och brukar oftast somna på en. 
Men ja hoppas ändå miniform dropparna ska hjälpa honom lite bättre snart...
För även om det går att trösta honom väldigt fort så är de inte speciellt kul att se honom ha ont.

Nu har han tagit sej ett kvälls mål för en liten stund sen och somnade då vid tutten hehe.. lyfte ner han brevid mej i soffan och där ligger han nu och sover  :)
Så ska kolla lite bloggar å sen gå och göra iordning mej för natten å sen tar ja väl med mej min knorr i sängen å försöker sova så vi orkar leka hos Lina och Aron imon :)

God natt alla fina ♥

Mammas fina Knorr !


Kommentarer
Caroline - mamma till Viggo säger:

Usch och fy för dumma små magar!

Min lillkille har också ont i magen på kvällar och nätter men är inte lätt att tröst. Det gör så ont i mig när jag hör och ser hur ont det gör :(

2011-02-18 | 11:42:33
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback