Grinis!

Nu ska jag ta med mej min lilla grinis och traska till stan för att fixa lite pappare på fk ang bostadsbidrag :)
I morse var han hur mysigt som helst.. låg jämte mej i bara blöja å va så varm å go och tjöta på en massa och la av flera underbara leenden !
Nu är han tyvärr inte lika happy längre haha !  Dock ligger han å halv sover just nu, men gnyr emellan åt pga magen igen.. så länge han inte skriker så verkar de inte vara så farligt iaf :)
Sen kommer Alex på besök till oss en sväng när vi kommer hem igen :) hihi

Men nu får vi nog bege oss vilket jag har tänkt ett bra tag nu, men knorren ville ha ett extra mål mat helt plötsligt å då spricker ju tidsplaneringen direkt haha! ja har inte lyckats hålla en enda tid sen Noel kom.. alltid lite efter ;)

Idag fick jag föresten i mej en riktig frukost på ja vet inte hur länge.. gjorde värsta goa mackan me ost, sallad, tomat å gurka.. sen ett stort glas me oboy höhö ;)
Duktiga jag!

Nej nu ska ja va elaka mamman å börja kläa på knorren overall å grejer nu när han lyckats somna såg jag .. dock brukar han bara fortsätta sova när man gör de som tur är.. men man vet ju aldrig, kanske inte har samma tur nu ;)

Morgon mys :)



Liten suris fick prova en av sina mössor innan .. ni ser ju, han e redo att ge mamma en smäll när som helst me sina små nävar höhö ;)


Kommentarer
Lina säger:

haha sötnosen! Arons mage har varit riktigt snäll mot honom idag och jag har haft en glad kille som snart sovit tre timmar i sträck! Glad mamma:) Så jobbigt för dem när de kniper och gör ont :( Det har till och med gått över två timmar sen han åt, du kan ju tänka dig;)

2011-02-22 | 16:10:25
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Sanna - Gravid i v.39 säger:

Sv: Då satsar jag på det helt enkelt! :)



Haha vilken rolig mössa lillgrabben har på sig förresten. :)

2011-02-22 | 17:48:30
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback