Fräsch?

De är inte något jag känner mej just nu haha... vet inte riktigt vad som händer me min kropp ikväll.. men sitter iaf här och håller på att svettas ihjäl.. .så här varm har ja inte vart sen ja va höggravid !! haha
Så jävla jobbigt när  man blir så här varm...  dock är de nog ganska vart i lägenheten ikväll, brukar ju bli de när tempraturen sjunker där ute..  men jisses säger ja bara.. sätter mej snart helt naken!!
Ont i ryggen som fan har ja ikväll oxå... aa hade de inte vart för kulan är borta så hade ja nog trott att ja fortfarande va gravid... 
Eller kanske har ja plötlisgt hamnat i klimakteriet några år för tidigt ?;) höhö


Tänkte väcka knodden strax iaf för lite käk ..  mina bröst säger iaf att de är dax för de nu ;)
Har precis tömt min bloglovin på inlägg iaf .. så har inget mer å läsa där ikväll :P
Å på tv är de inte mkt kul nu heller... så funderar på att flytta in oss till sängen så jag me kan försöka sova.

Kommentarer
Karin säger:

Ja zumba e jättekul men lite svårt!

Känner mig fantastiskt osmidig men det släpper nog förhoppningsvis :)

2011-02-11 | 07:17:47
Bloggadress: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback