Fina lördag !

Idag är det en fin dag.. helt blå himmel och massa sol.. en kall vinter dag blandat me lite vår kan man säga :)
Vi ska strax bege oss ut.. ska nog åka till mamma ... funderar på att göra pannkakor där kanske, såg att Carro hade skrivit om de på fb, å ja blev gör sugen!! haha
Noel ska även få testa mammas badkar när vi e där :P Får se hur detta går hehe :D

Sen får vi se om vi träffar tjejerna sen oxå.. väntar på att Marie ska svara på sms :)

Så ja de är vad vi har för oss idag.  
Noel har på sej sin fina blårandiga tröja från Name it idag.. så fin så.. dock e den för stor då den är i 56.. men de gör inte så mkt ;) . .Har tagit kort på han, visar sen ikväll när vi e hemma :)
Brandbils sockar har han oxå haha :P
Jag själv kör på mörkblå tunika idag me prickiga stumpbyxor höhö :D

Hade även fått en lapp me att vi hade ett paket att hämta ut.. undra om de kan va libero väskan kanske?
Skrev till dom att vårat bb inte delar ut dom, så då skrev dom tillbaka att dom skickar en till oss ist :D

Ha en fin dag !!! :D

Kommentarer
Lina säger:

Ne men jag har en variant kvar som jag tänker köpa hem & prova, den är rund och typ formad som en bröstvårta, han är inte lättlurad den lille pajken men kanske ;) Haha, jag ger mig inte!

Härligt att han får sitta fram nu :D jag sitter ju alltid bak med honom när vi åker=) våran bil är sönder så vi har lånat pappas nämligen, han ska väl åka fram sen han också :D

2011-02-12 | 17:31:11
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback