Fina killen.

Då har knorren fått mat och sten sover igen här jämte mej... synd att jag själv inte har lika lätt som han för att somna...  Dels e de väl för jag är så dum å fastnar i datorn hela tiden haha.. Men sen får ja så jäkla ont av foglossningen när ja ligger på sidan å ammar... nu får de fan ta och försvinna snart..

Kollade iaf på ett avsnitt av halv 8 hos mej och de va ju gay vecka så nu var de en av bögarna, och herrejesus vilket kul hem han hade haha :P färger överallt och badrummet va fullt me disco kulor i hela taket.. haha.. kunde ju inte annat än å bli glad när man såg hans hem :p


Min fina kille innan idag... Han fick ha sin nya newbie dress nu iaf även om den va förstor.. fick vika upp den två gånger på armarna och sen är den ju lite halv pösig men de gör inget tycker jag :) Så visa kläder kan vi börja nalla lite av på st 56 ;p
Söt vad en iaf på honom :)
Tycker att han ser så stor ut på kort, på visa bilder kan man nästan tro att han är nån månad :P Men de  beror ju på hur bilden är tagen åså.. Det är ju fortfarande en liten skrutt på 4 kg bara :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback