Farligt litet vapen...

Idag gjorde vi morgon lite tidigare då jag inte kunde sova mer : ) Jag vakna vid 8 tiden, Noel låg och halvsov så väckte lite liv i honom å gick å tog bort bajsblöjan å då bestämde sej något för att de vore ju kul att kissa lite.. bara de att dei  va ju inte lite haha.. Han kissa ner hela skötbordet å fick kiss på hela pyjamasen, jag själv tog skydd bakom tvättlapparna haha!! Lilla skit unge, ett farligt vapen den där lilla snoppen!! haha

Kände att jag oxå behövde lite mat i magen så Noel fick ligga kvar i sängen så satte ja mej här i soffan framför teven ist :) Han låg där inne och snacka me sej själv en stund, men nu verkar de som han är på väg att somna igen :) Duktig kille.

Nu ska ja käka upp min frukost iaf så får vi se vad som händer sen.. kanske går in å kryper ner lite jämte fisen igen.. såg så gott ut ;) hihi..


Kommentarer
Tina 22 år - gravid vecka 39 säger:

Hahahaha :) Ja, när man har en son blir man nog nerkissad många gånger! Vi får se vad jag får för en liten parvel, med eller utan snopp!

2011-02-03 | 21:06:32
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback