De blev en flicka!

I natt kom äntligen min lilla kusin, en vecka senare än beräknat :)  Och de blev en liten flicka.. ja hade gissat på tjej ;)
Så nu strax innan 8 i morse hade jag fått ett sms om att hon hade tittat ut.. vägde strax över 3000 kg och va 46 cm lång.. en liten tjej hihi ! :) Så söt!  Så stort grattis till Jonas och Carro ! :)

Så ja nu har Noel ännu en lekkompis i samma ålder :)  Nu har han två höhö.  Linas Aron och nu kusinen :) E ju min kusin, men blir ju som Noels oxå eftersom de är dom som är i samma ålder å kommer leka ;)

Idag är de halv fint väder.. lite halv soligt me halv blå himmel... vi hade ju tänkt gå till bvc,  men vi va alldeles för sega här nu på morgonen...Lilleman har precis käkat och har fått på sej kläder, så han är ju klar.. men inte jag.. sitter fortfarande i pyjamas... så ja de får bli bilen dit å så får vi ge oss ut på en liten promenix efter ist :)

Ska bli spännande å se hur mycket han har gått upp nu på en vecka den lilla knorren hihi =)
Han blev ju genast en stor knorr nu när de kom en liten flicka som va ännu mindre  ;)

Nej nu får jag nog börja göra iordning mej så vi kommer iväg i tid =)
Ha en fin dag, vi hörs sen :)

Kommentarer
Lina säger:

Vi va också på bvc idag:-) Aron hade gått upp strax över 300 gram!! haha, han växer så det knakar, han känns redan stor, snart står vi där med två pojkar som kräver en moppe av oss och att vi köper ut från bolaget, haha

2011-02-14 | 17:34:02
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback