Barnfri!

Är nu barnfri för första gången på 3 veckor.. känns ganska så knasigt faktiskt..  de märks att något saknad här hemma.. han lämnar efter sej en liten tomhet :)  Jag saknar honom redan !!
Men han har de ju bra med sin mormor och moster :)

Vi åkte iaf ner till stan och jag gick me dom en sväng oxå.. dna slår igen sin skobutik idag så dom hade slut rea så fick med mej ett par höga stövlar utan klack och ett par häftiga sandaler :D
Sen gick vi till barnbutiken Midos där dom hade halva på halva, så blev några plagg till knorren. Shoppaholicen ;) höhö.. Men idag betala han ju faktiskt för egna pengar, sitt barnbidrag höhö ;)
Sen gick vi till HM för vi hade fått en kupong på 100 kr.. va ute efter en grå helldress till knorren som jag hade sett i Lindas blogg :)
Kan visa alla grejer sen :)
För nu ska jag ta tag i de jag hade tänkt å göra nu när jag är barnfri nån timma.. å de är att städa och tvätta.. tråkigt, men måste göras hehe !

Städa med jätte hög musik höhö !!

Vi hörs senare ikväll när vi varit hos far ! :)


Kommentarer
Linda Rangfeldt - med plutt i magen säger:

Klart :D Ja men visst är den goo? :D Mjuk och gosig för våra små troll att mysa i :D

2011-02-19 | 15:13:35
Bloggadress: http://lindarangfeldt.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback