Torsdag

Sitter och halv kollar på Ronja rövardotter i soffan just nu.. Astid Lindgren e bäst ! ;)
Jag somna faktiskt här ute i soffan inatt så jag har sovit här haha !

Noel är hos sin mormor och leker, han har sovit där i natt :)  Så dom skulle nog gå till stan nu idag och kolla lite.
Det blev tyvärr ingen pappa igår för honom då han har gått och fått magsjuka..usch! =/  Så han får snällt vänta tills fredag förmiddag me att åka dit ist. Då borde dom flesta baciller försvunnit :)

Jag ska dra på mej lite kläder snart för att sen möta upp Madde i knalleland en sväng och kolla lite. Hon skulle se ifall hon kunde hitta något att ha på sej till nyår! Mitt e ju redan klart för ett bra tag sen ! :D

Så här går de ifall man råkar lämna Noel själv i 5 min!!! Jädra onge haha!!



Kommentarer
Sara - Med 3 små busungar! säger:

Haha goding! Sådär såg Ogge ut sin första jul. Han försvann sen kom han med hela munnen full av choklad =)

Kramar!

2011-12-29 | 21:30:56
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas säger:

hahaha ja syrran har flätat ihop fingrarna på honom :P



Noel ser ut att ha ätit något gott...eller snarare tryckt i sig ;)

2011-12-29 | 21:55:30
Bloggadress: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback