Söndag.

Idag har de vart en luuuugn dag!
Igår var jag hemma hos madde och drack några glas vin och sen var vi på stan en sväng.. alltid trevligt att tjöta av sej me brudarna :) Va jag madde camilla å maja igår!
Noel hade morfar häng så de gick nog ingen nöd på honom..säkert massa uppmärksamhet av både moster å morbror oxå ;)

Så idag har de inte hänt mkt.. åkte och hämta hem min knas unge och sen åkte vi och handla en grillad kyckling, helt okej när man inte orkar laga mat ;)
Noel tyckte de va skoj att handla för de e alltid så många som tittar och hejar på honom när han får åka i korgen :P

Så när vi kom hem så blev de mat för både barn och mamma! Noel va jätte trött då han inte vilat så mkt idag å klockan va bara fem..då kan man ju inte sova för natten!! Så vi lekte och kollade sen lite nike nyfiken på tv, inte så lätt då Noel inte är ett dugg intresserad av att kolla på tv...men försöka mysa lite kan man ju alltid göra haha!
Vid halv sju redan så gick tyvärr dom små blå igen... och tyvärr så gick dom upp igen  åtta och trodde de va dax å leka??!! .. de tyckte dock inte jag va någon bra ide... så vi kollade på julkalendern på svt som vi missat igår och sen lite på bolibomba... men ja de va mest någon som skulle hoppa runt i sängen så gav upp den iden och vi hade sen ett litet krig ist... vid 21 sov som tur va ungen igen :)

Jag har slumrat till både gångerna Noel somnade så jag känner ju inte mej speciellt gör trött just nu, men ska nog försöka sova om en stund iaf :) Ska bara kolla lite i internet världen först!

Så här glad kan man va när man kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback