Pepparkakan!

Idag var de alltså lucia... inget jag har märkt av speciellt, inte sett en enda lucia! Kröningen på torget som va i veckan ville man ju gärna inte gå och se på i detta vädret =/  Å tyvärr gick vi inte och kolla på någon idag heller!
Men jag har iaf haft min alldeles egna lilla pepparkaksgubbe med mej hela dagen :)

Vi har vart i stan me mamma/mormor ! Gjorde först synundersökning.. min syn hade inte förändrats något sen förra gången :)  Sen gick vi och tog oss en fika.  Noel somna på vägen men hans mormor väckte han när vi fika för att få umgås lite hehe ;)

Sen åkte vi och handla lite grejer till middagen och sen hem :) Då blev de middag för Noel som fick samma som igår och sen blev de lek och jag började göra iordning min middag som blev klyftpotatis och morötter i ugnen, lax å kallsås..mums !

Funderar på ifall jag kanske skulle koka ihop lite julkola nu.. för sova lär ja inte kunna göra på ett tag iaf.. e gör pigg tyvärr! Så ja kanske ska göra de så kan de stå i kylen under natten :)  Har provatsmakat lite på de som vi redan gjort, dom blev ganska så goda faktiskt, väldigt maffigt :) Men ska lägga ut receptet sen så får ni avgöra själva va ni tycker ifall ni oxå testar å göra de :) E väl mest för såna som gillar mörkchoklad :)


Min alldeles egna lilla pepparkaka me extra lång baktid ;) hihi

Detta är nya minen som görs hela tiden me ett ljud av oooh eller uuuh! Funkar både när man är glad, arg eller bara knas :P

 

Fika me momo :)


Kommentarer
Elin - Mamma till My säger:

Gud sicken söt liten pepparkaka! :)

2011-12-14 | 12:26:07
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Haha vilken söt min! Han passa som pepparkaka ;)

2011-12-14 | 14:52:37
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback