mys

Det blev en hemma kväll med bara mej och Noel idag ist för att åka iväg nånstans :)

Vi gick bort till affären och handa lite ist och sen hem igen ! Nya åkpåsen är förresten toppen, så gosig och perfekt me dragkedja på båda sidorna så man kan dra den långt upp så han riktigt myser in sej i den :)

När vi kom hem så började vi med mat. Till Noel blev de köttfärsås me pasta! Jisses va ungen åt!! haha Men de e klart att mammas hemmalagade mat är godare än burkmaten.. måste bli bättre på de där !! För Noel älskar de verkligen och äter som en häst!! Va ett bra och enkelt recept vi körde på idag oxå, kan skriva upp de sen :)
Till mamman blev de kyckling filé me rotfrukter i ugn och vitlöks sås.. oxå gott och enkelt !

Sen blev de massa bus i soffan.. kittla ungen tills han skriker av skratt e skoj haha !! Sen cama vi med mamma/mormor :P  Noel e så go när man säger hej hej och så ser han mormor i datorn så vinkar han när han ser att jag och mamma gör de:P
Vi sa hej då till mormorn kvar i åtta och sen fick Noel hoppa i säng.. ja ville se idol utan nån som röjer runt i hela rummet tänkte jag haha.. å ja 19;59 slog herrn igen ögonen och började snarka så de gick fort :)

Å just nu sitter jag bara och tjötar me lite vänner över nätet och lyssnar på musik! Men tänkte sätta på ett avnitt av true blood och sen sova tror jag :)
Vi kan ju avsluta me en liten bildbomb ifrån dagen här oxå :)


Mamma kan jag få en?

Mmm gott!!

Grabbarna Bus :)

Bollhavet e skoj!!

Pepparkaks hatten :D

Hoho vart tog Noel vägen ? :P

Världens sötaste Nisse som ska gå och handla :)


Kommentarer
Elin säger:

Ja va kul att ni vill hänga på! Nån dag nästa vecka kanske? :)

2011-12-03 | 09:45:29
Bloggadress: http://baksakens.blogg.se/
Sandra - Mamma till Wilmer och Joline - PÅGÅENDE BARNTÄVLING! säger:

vilken sötnos!!

2011-12-03 | 11:40:15
Bloggadress: http://sandrasblogg.se
Fia- mamma till Edison säger:

Å min unge spottar ut min hemlagade mat :P Han vill ha burk!! Tok :S

2011-12-03 | 20:37:59
Bloggadress: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback