Min dag + rabatt tips! :)

Idag är de alltså min dag.. då har man gått och blivit 25.. känner ingen skillnad mot igår och lär inte göra de imon heller !:P Men nu stannar vi här tycker jag, behöver inte bli äldre!  De man får höra mest när man fyller 25 är ju att man är halv vägs till 50..åldersnoja ?? haha

Vi har iaf haft pappa/morfar på lunch här idag, de blev lax me potatis och morötter i ugn me kall sås till :) Noel fick äta köttfärsås som han hade kvar !
Just nu ligger han och vilar sen en stund tillbaka så får väl se när han tänkt å vakna igen.  Själv gör jag inte så mkt. ..sitter och kollar runt lite på nätet bara som vanligt :p Köpte precis födelsedags present till Noel haha.. ja köper man inte julklappar så köper man de ist ;) Men de va bara för ja hitta en sak som jag kollat på innan å nu hade dom sänkt priset på de igen å me en rabatt kod oxå så blev de kanon bra pris;D

Ett fint matset me pettson och findus :D  Nu 129:- ist för 249:-


Bok me ljud. Nu 39:- ist för 149:-
Noel gillar såna här böcker där man kan trycka så de kommer ljud oxå :)


Och de bästa av allt, me koden CddHfJR97 så får du 100 kr rabatt på ditt köp :)
Så jag betala endast 117 kr med frakten för mina saker !!
Koden gäller till 23 dec, så passa på :)


Uppdatering; oj glömde ju skriva att de kommer ifrån Lekmer.se  ;)


Kommentarer
Caroline säger:

Hörru fynd Frida, vilka sida köpte du ifrån? :)

2011-12-21 | 14:01:50
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Maria - mamma till Liam ☆ säger:

ja men det är ju så mycket skönare att sova på mage än på rygg :)

2011-12-21 | 16:11:40
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback