Hej hej !

Har precis slagit in några julklappar å käkar knäck för glatta livet haha !
Borde egentligen ha vikt ihop tvätten som va torr nu å även diskat, men känner mej helt slut i huvet så vi tar de imon när vi går upp ist :P

Idag har vi julstressat lite me Lina och Aron :)  Skulle egentligen fikat me några i min mamma grupp, men vi hade lite annat som behövde göras så vi hoppade de.. kanske vi hinner ses innan året är slut iaf :)
Vi fick iaf me oss lite smått och gott hem idag.. som vanligt när ja å Lina är å shoppar ! Vi lyckades fynda varsin babypulka för 30 kr på emmaus till pojkarna som Lina hittade. :D Så nu vill vi ha snö!!
Lina hade oxå sett roliga leksaker på ö&b som vi va tvugna å ta oss en titt på , så ja nu kommer pojkarna få varsin tågbana me tåg som låter i julklapp ;)  Redan inslaget så bild får väl komma efter jul ;D Noel har redan vart å smyglekt me de innan de fick papper på sej den busen, å han verkar tycka de va väldans kul  å trycka på knappen så de låter ;P

Imorgon blir jag hela 25 år! ;D Firandet me släkten har vi ju redan haft , så de blir inte så mycket imon. Pappa kommer hit och äter födelsedags lunch me mej å Noel :) Både han å Noel har nu namndag imon.. så för 25 år sedan så fick min far den bästa namnsdags presenten man kan få.. mej såklart ;) höhö.. Imon blir de bara en liten grej som Noel har valt ! ;P . . Å Noel får oxå ett paket som jag slagt in här innan!  Thomas dagen :)
Sen blir de att åka och köpa en tv imon oxå.. de blir ju min födelsedags present, så får se när pappa har tiden för de imon :D

Sen var vi och handla på maxi.. idag på provsmakningen fick man en liten jultallrik me skinka, röbetsallad, prinskorv å en chokladbit.. Noel gluffsa i sej korven fort som attans haha!
Noel e ganska så rolig å ha me sej å handla för alla ser å hör honom, de ser han till haha!
Helst ska han stå längst fram i vagnen å hoppa å ropa.. ja de e gör skoj ! :P  Extra glädje tjut kommer när han får syn på andra barn, då börjar de tjötas för fullt :P


Här har han fått syn på några barn framför som han försöker få kontakt me haha.. han tittar efter dom när dom försvinner sen :P

 

Ett par nya byxor lyckades han få me sej hem !

Å jag har hört att de e nu man ska köpa julpyntet till nästa år då de är billigt, denna fina för 39 kr nu :D


Kommentarer
Jessica -The Truth And Other Disasters säger:

(sv) Haha jaa de där pälsmössorna är sååå söta på barn tycker jag :)



Fan jag vill också köpa en babypulka! Har letat till Liv men inte lyckats hitta någon sån som vi vill ha. 30 kronor lät ju helt okej! haha :)



Grattis i förskott! :)

2011-12-20 | 23:31:23
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback