Hej hej!

Vi har haft en lugnt och skön juldag idag ! Vilat upp oss efter julafton å laddar för sista veckan av året :P
Vi hade sovmorgon till typ 10 idag å sen skulle Noel upp å leka me sin spis som sagt ;P
Åt potatisgratäng och köttbullar som va över sen igår.. uppskattat av Noel, å ännu roligare blev de nVär han fick inviga sina nya små egna bestick som han fick igår ! Verkar som han kan äta hur mkt som helst, bara han får ha dom;D Självklart klarar han inte riktigt av de själv ännu, men lägger man mat på gaffeln eller skeden så tar han den själv och stopar i munnen :)  Så även där en toppen julklapp !

Sen lekte vi lite me nya sakerna och sen blev Noel trött så han gick och la sej och vila å jag satte på teven där Ensam hemma 1 började å direkt efter började 2;an :) Jag fick se hela 1;an å 15 min in på 2;an innan Noel vakna igen, så han sov ett bra tag!
Vi började bli lite rastlösa av att bara sitta inne... hade tänkt hälsa på gudmor, men dom höll på att städa undan alla kartonger å grejer sen igår hehe.. så vi åkte till mamma å överraksa henne ist.. vi blev överraskade me att middagen strax va klar där, så vi överraskade i rätt tid hehe ! .. Gissa va de blev?  Julbord ;D haha.. bäst å passa på att äta för de är ett helt år innan nästa ;)
Noel åt för glatta livet igen då han har en egen liten gaffel där ;)

Klockan tickade på och plötsligt så var hon över sju och Noel började bli väldigt trött så vi pakade ihop oss, åkte förbi pappa å dom och hämta en nyckel då jag ska mata djuren där uppe medan dom e bortresta till nyår, dom skulle åka till estland !
Sen raka vägen hem  å på med pyjamas och sen blev de bums i säng å där somna någon direkt utan protest :P

Jag diskade undan all disk och plocka undan lite här hemma. Efter en stund kom Nicke förbi en sväng för att hälsa på.  Blev att kolla lite på tv åså.
Å  de är vad jag gör fortfarande.. Liar liar är på tv just nu, en av dom roligaste filmer som finns ju haha :D


Så här glad är man när man får äta själv ;D

 

Noel idag i ny fin smurftröja ifrån mormor och sin fina bobycar han fick av sina (mina) kusiner göteborg:)



Kommentarer
Ida - Mamma till Elliot säger:

Tack :) God jul på er också (i efterskott, om man nu säger så haha) hoppas ni har haft en bra jul :)

2011-12-26 | 12:20:02
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback