God Jul !

Nu är min fina älskling hemma igen !! :)  Och har precis fått på sej sina julkläder, de blev röd body, svarta byxor å en liten svart slips hihi !;D Så stilig så!
Nu ska vi åka bort till maxi och fixa några saker jag glömde igår.. tack för de finns människor som vill (måste) jobba på julafton för oss virrpannor som glömmer saker ;)

Sen blir de att åka upp till pappa + familj och fira jul !! :) Jag längtar efter julbordet nu haha!:P
Hoppas ni andra oxå har en riktigt god jul !


God jul från min fina nisse!! :)
(kortet har Sara tagit:) )


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag säger:

Söt han är!

2011-12-25 | 02:54:53
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback