Fredag!

Helgen är här...  men fy när vi såg vilket väder de va idag så gick vi och la oss igen och sov bort hela förmiddagen !! haha.. så ja nu har vi precis käkat frulle å Noel har fått på sej kläder.. ja tänkte vi skulle gå in i duschrummet nu så mamman kan få sej en dusch å sen får vi se vad vi hittar på :)

Jag skulle vilja ta oss till stan för  kolla om de finns någon tid för synundersökning.. hade fått hem erbjudande där ifrån där ja köpt mina glasögon å jag har faktiskt inte vart där sen 2009 så de kanske är dax nu? :P
Meen vädret är ju verkligen inte på topp... så isf får de kanske bli bilen ner? Aa vi får se hur vi gör :)

Noel står här jämte helt överlycklig just nu då jag tog fram den gamla laptopen så han kan leka me den.. han hade nämligen lyckadts rycka bort både uppåt pilen, ö och b ifrån min dator nu i morse!!! Å ja dom sitter inte riktigt som dom ska å vet inte ifall dom går att få dit som dom ska heller.. jäkla onge!! haha  .. men men...
Får väl se hur länge han nöjder sej me den gamla ;P Han kommer väl snart på att den inte alls är så rolig eftersom jag inte intresserar mej för den ;P


Nej duschen var de!


De e kul å slänga saker i golvet :)

Här va den andra mössan ifrån ebbe :) Mörk blå me röda ränder!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback