Fix å fix...

Har haft lite fixar kväll här hemma nu, Noel blev hämtad av S vid 6 tiden, blev glad som vanligt av att se sin pappa :) Han smilar alltid upp sej då hehe! Hoppas han håller humöret upp imon nu när dom ska fira "julafton" där imon, de har ju vart lite upp och ner me humöret idag.. å ja hoppas självklart ja får hem en glad kille på julafton och att inga tänder ska störa då :)

Iaf så har de gjorts köttbullar här hemma ikväll, å sen gjorde jag nya cornflakes godisar.. Marie som gav mej recept på dom :P Mums !
Hon va även här en sväng innan och hälsade på oss för å lämna julklapp till Noel, snäll gudmor hihi :) Å själv blev jag jätte överraskad av två födelsedags presenter av henne, min fina vän!! Duschkräm å body butter som lukta gott och sen ett par underbart goa tofflor!! Tack tack!!! ♥ Blev superglad !

Sen var jag iväg och hälsa på min Alex en sväng som jobbade ikväll, så höll henne sällskap en sväng och tjöta lite:) Å ja nu gör jag inte så mkt.. är inte tillräkligt trött för att sova, även fast jag borde göra de.. imon blir de full fart för att hinna me de sista :) Blir iaf julmat hos farmor.. mums!! Sen ska jag och mamma ta oss en sväng i knalleland.. undra hur många fler som har tänkt den tanken imon ? ;P

Kanske får bli ett avsnitt av True blood nu innan man lägger sej :)




Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆ säger:

sju par var inte illa! jag har beställt fem den här månaden så sami tycker att det räcker nu :p

2011-12-23 | 09:16:59
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback