Dagen före dagen!

Imon är de julafton.. känns fortfarande inte som de.. men ne man e väl inget barn längre :)
Just nu sitter jag iaf me hårfärg i huvet,  tänkte bli mörkbrun nu å hoppas på att de blir de oxå :P Va ju inte länge sen jag färga de, men då tog jag fel färg haha.. så blev lite röda toner i de å de va de jag inte ville ha längre.. så hoppas de blir mörk brunt nu:P

Efter de blir de julmat hos farmor ! :)  Ska upp till sjöbo och svänga förbi sara först som va så söt å köpte ramar till mej på ullared igår hihi :) Ska lämna en lite julklapp till Agnes som ja å Noel pyssla ihop igår oxå som tack för hjälpen;)
Sen blir de att plocka upp bror och syster så åker vi till farmor å äter gott ! :)

Sen blir de att möta upp min mor så tar vi en sväng i knalleland som alla andra !

Hoppas ni får en bra dag och inte stressar allt för mkt nu dagen innan stora dagen ;)


Kommentarer
Johanna - johannabolmgren.se säger:

Vilken himla söt tomte ni har!



God jul!

2011-12-23 | 21:28:38
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Sara säger:

Å fina va dom också! Tack! :)

2011-12-23 | 22:09:44
Emelie säger:

GOD JUL till er med ;) ja jag skickar lösen så du kan fortsätta läsa :) kram på er

2011-12-24 | 07:50:06
MANDY- Mamma till River & ägare av Bymandy.se säger:

Detsamma, god jul :)

2011-12-24 | 08:10:03
Bloggadress: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback