3 advent !

Då var redan 3;dje adevent här :O  vart tar tiden vägen egentligen ? Ett ljus kvar sen bara å tända sen ere jul :)
Jag och Noel har precis tänt 3;dje ljuset ihop =) Han kom hem från sin far för en stund sen.. alltid lika skönt att få hem honom :)
Min lilla buse hihi.. han känns alltid så stor när han kommer hem.. som en ny pojke varje gång haha! Han har hållt på att säga titta och där väldigt mycket i helgen.. och jag fick höra de även nu när han kom hem hihi :)
Och han hade tagit så mkt som 5 steg hemma hos sin pappa.. min duktiga kille !!

Jag själv hade girls night out igår :)  Med mina fina, Marie och Camilla !  Förfest hemma hos Marie och sen en taxi ner till grand... sjukt jäkla kul å riktigt härligt musik så de blev mkt dans igår !! :D Hade riktigt kul iaf me mina tjejer och allt annat trevligt folk som var där :)  Helt klart en lyckad kväll !

Idag blir de bara lugnt.. har inte riktigt bestämt mej för ifall vi ska orka ut eller inte än ;P Vi får se.. ska nog ta och fixa till lite mat snart iaf !



 


Kommentarer
Emelie säger:

Hur gick det med åkpåsen? Fanns det kvar?

2011-12-15 | 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback