Vilken dag !! :)

Snoret rinner fortfarande på hos Noel, men han har vart glad idag iaf, lite mer sällskaps sjuk bara :) Men de får man ju va när man e lite sjuk :)

Mamma dök iaf upp här vid 2 tiden när jag skulle till tandläkaren, skulle vara där 20 över 2. Tänkte ta bilen ner då de va så knasigt väder, sol , regn sol , regn ?! 
Men vart tusan är bilnyckeln ?!?! Inte tusan låg den i väskan som jag trodde iaf.. jaja de va bara å stressa iväg och sätta fart på benen mot stan iaf.. hade turen å såg farmor å görfar komma åkande efter halva vägen så dom körde ner mej så ja kom bara nån minut sen !:)
Hos tandläkaren gick de bättre än vad jag hade trott, va ju helt säker på att jag hade iaf ett hål, men icke.. va bara skrapa lite tandsten :)  Men ändå ett besök på 30 min kosta 1170 kr?!? fy fan vilka tråkiga pengar!! Men jag hade turen å hade 600 kr som låg som tillgodo så de blev ju iaf lite billigare, men hade vart ännu bättre om de va gratis ;) hehe

Väl hemma så var de dax att sätta igång me middagen.. ja gjorde fiskgratäng me blomkåls mos me insperation ifrån Jossie , som brukar lägga ut goda och enkla recept : )
Jag tog en bit av fisken och la undan den å gjorde även idag mat till Noel :) Fiskt me potatis, morot å blomkål, slänge även i en tomat :) Noel gjorde tummen upp för maten och käka upp en stor portion :)
Så de ska han få imorgon till lunch igen :)

Sen har vi bara myst och Noel fick ta sej ett bad, kul som alltid tycker Noel.. men han flänger runt som en jag vet inte vad i badkaret just nu haha! Ska hänga över kanten å slänga sej omkring å grejer.. knasunge :)
Sen hände de en mkt rolig grej me Noel idag men de tar jag i ett Noel inlägg sen ist !:)


Varför inte krypa omkring lite i de "stora" badkaret? ! :)

Mamma dina shampo flaskor här nere vill jag ha, mkt roligare än leksakerna du har gett mej !

 


Kommentarer
Elin - Mamma till My ♥ säger:

Skönt att du inte hade nå hål!! :D Jag hatar verkligen att gå till tandläkaren. Var där förra våren, och skulle komma tillbaka sen och laga nåt hål, men då blev jag gravid och mådde så illa, så att stoppa saker i munnen då hade inte gått :P sen glömde jag bort, hihi. Oops! :)



Haha, värsta badpojken! :)

2011-08-30 | 09:32:12
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback