Tröttmössan!

Puh nu är jag trött så de får nog banne mej bli sängen om ett tag ! :) jag hade fått för mej att ja va här inne och skrev i förmiddags, men jag hann nog bara tanken och sen inte skriva haha ;)

Iaf vid 12 tiden så dök Lina och Aron upp och strax efter även Sandra ! Vi gick bort till knalleland där de blev en god lunch och massa tjöt ! Sen blev de självklart lite shopping, men de kommer i ett annat inlägg :)
Sen kom min mor bort till knalleland och tog knoddisen medan jag och Sandra åkte ut till skogen och plocka svamp och blåbär.. dock fann vi inte så mkt så de blir lite blåbär till oss till frukost imon och lite kantareller till mej imon :) Orkade inte göra något me de idag:p

Sen när vi kom hem så gick ja bara in till mamma och Noel snabbt och sen åkte jag till maxi och stor handla.. puh ! Men nu finns de massa mat här hemma iaf och massa blöjor :p Nu fick man köpa 2 paket blöjor och få 50 kr rabatt på alla märken, och de tyckte jag va en bra rabatt :)  Dock va storlek 4 slut på icas egna blöjor, som jag börjat gilla mycket! Så de fick bli 2 paket libero ist !  Massa mat fick knodden oxå, och några burkat me gotte, men köpte faktiskt mest färsk frukt för att göra egen fruktpure till honom. De går snabbt och är enkelt. .  Men än har jag inte provat att göra egen mat till honom , men de kommer la de oxå nån gång : )

Noel har oftast en egen påse nu förtiden haha.. dock plockat bort de mesta av frukten då de låg över allt annat :p Noel tyckte de va skoj å titta ner där iaf :Pt Men roligast va nog den lilla båten som låg där i till honom, de tyckte han iaf ;) (dock inte me på bilden)


Mamma hade lyckats hålla Noel vaken tills ja kom hem vid 8 :p Så idag va han uppe länge.. men va en trött liten mys kille  när ja kom hem.. sa inte ett ljud å såg bara sådär mysig ut hihi =)
Han fick va me å kolla va som fanns i påsarna och sen hoppa han ner i sängen, och de va samma sak idag, han somna innan ja ens hann ut genom dörren, högst 2 minuter haha.. tröttis :)

Själv ska ja se ifall de finns något lätt å käka nu, inte ätit sen vi var i knalleland kom jag på, men känner mej inte så hungrig, va propp mätt efter den lunchen:P men kan ju va bra å ha något mer i magen:)

Vart en bra dag iaf ! :)  Tack fina Sandra, Lina och Mamma ♥ , och självklart Noel och Aron oxå, dom e så söta ihop ;)


Kommentarer
Lina säger:

Tack själva! Så söta när dem höll varandras händer, hihi :D kram & godnatt

2011-08-25 | 23:11:05
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Mia...Mamma till Lexie säger:

Oj oj oj... vilken gottepåse till Noel!! Förstår att han glatt tittar ner i den! :)

2011-08-25 | 23:11:26
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/
Jenny säger:

Ja visst är det kul att måla. Skulle också vilja måla våra köksmöbler, dom är svarta nu men fredrik tycker det är onödigt för maja bonkar med bestik osv...



Ja det gjorde vi:) Blev det mkt shopping?

Ja det va ett tag sen vi sågs, men det blir väl så när man inte springer på krogen lika ofta längre ;)

2011-08-26 | 08:11:06
Bloggadress: http://jennypalmqvist.blogg.se/
Elin - Mamma till MY säger:

My är inte så jätteförtjust i hemlagad mat haha, så det blir mest burkmat faktiskt. Men ska försöka göra mer hemlagat så hon vänjer sig :)

2011-08-26 | 10:04:38
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback