Mamma & Son

Idag har jag haft en sån där mysdag me Noel igen där verkligen all uppmärksamhet går till honom hela tiden:)!
Han kom iaf hem vid 11 tiden och då blev de lite gröt och sen på me andra kläder så åkte vi upp till pappa en sväng och hälsa på.. Noel den bortskämda ungen fick en stor barbapapa utav sin moster !:D
Sen va även jag uppe på vinden å röjde runt, ja hitta min gunghäst som jag hade när ja va liten + lite böcker, sen orka jag inte rota mer!  Ska visa sen:)

Tröttheten kom iaf hemma hos pappa en stund å både jag och Noel somna på soffan en sväng haha!
Sen skulle dom åka till Ikea men ja å Noel va kvar me moster Hanna en stund och käka lite mat åså!
Sen åkte vi hemmåt ... och vi va trötta båda två efter lite lek här hemma så vi kröp ner i sängen och läste lite i dom nya böckerna och sen somna vi båda två i 2 timmar :P
Vakna av att farmor skrev sms och hon kom  förbi och hälsa på en sväng och Noel fick ännu mer grejer haha. 2 dregglisar och 2 hakklappar :)

När de hade ösregnat klart så åkte farmor och vi tog oss en promenad bort till affären och handla lite.
När vi kom hem var de dax för sängen för Knodden så de va på med pyjamas och sen en flaska välling..idag fick han bara välling och han märker fortfarande ingen skillnad utan klunkar på som vanligt! :p Dock klara inte ens min lilla knubbis av en hel flaska som är på 220 ml, för de kom en spya efter han va klar så va bara upp å byta pyjamas å sen somna han gott i sängen haha! men får nog minska lite på vällingen å se ifall de funkar bättre då :)

Nu ska jag gå och göra lite te och mackor tror jag... sen ladda in bilderna jag tagit idag på Noel och hans nya + gammla nya saker !:P


Här e iaf en knoddis på väg upp till sin morfar innan, håller sin lilla matlåda oxå hehe :P

 

På väg till affären innan :)


Kommentarer
Mikaela - mamma till Viktor <3 säger:

Tack, fina vännen! :)

Gotland var jättefint!



Vad har ni för vagnen till lillmannen :) ?

2011-08-05 | 21:04:25
Bloggadress: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Johanna säger:

Min son på 2 år äter endast 200ml välling o har alltid gjort... Testa det så kanske han inte spyr ;)

2011-08-05 | 21:14:31
Sanna - mamma till Embla säger:

Embla har också en barbapappa filt :) Favoriten här hemma .. Går inte att sova utan den :)

2011-08-05 | 22:25:57
Bloggadress: http://mammatillembla.blogg.se/
Linda-Mamma till Alfred säger:

Åh han är ju för söt verkligen!Det där påslakanet har Alfred med;)

Jaa skall bli kul o se vad du skriver;)

2011-08-06 | 13:19:59
Bloggadress: http://hummingbird.blogg.se/
Elin - Mamma till My säger:

Söt han är :-)

2011-08-06 | 15:49:43
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/
Sanna - Mamma till Isabella säger:

Åh vilken going! :)

2011-08-07 | 20:55:55
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback