Lördag :)

Här är dagen bra förutom att alltid är tråkigt väder när jag är ledig ! :S Regn hela helgen.. kul ! Dock är de inte kallt, men va gör värmen när de ändå bara ska regna!

Vi tog iaf sovmorgon idag.. Noel ville ha frukost halv 8 å sen somna vi om till strax innan 11 :D
Jag längtar inte till den dagen då Noel slutar somna efter frullen haha.. just nu dricker han sin flaska själv,rapar å vänder sen på sej å somnar om ;D

Så vid 11 gick vi upp å käka frulle nr 2 ihop :) Noel tycker de e kul å käka ihop, men han e väldigt intresserad av de jag äter oxå haha! Man kan inte ha något i närheten på bordet längre iaf för han har plötsiligt fått väääldigt långa armar å når precis allt han vill nå å lite till ;)

Sen tog vi på oss kläder efter att ha lekt en stund på golvet och gick på en promenad, passade på att gå förbi systemet samtidigt å köpte lite vin å cider till ikväll :) Noel ville dock inte sova när vi va ute utan skulle sitta och kolla på allt annat !
Så när vi kom hem så la jag han i sängen direkt å där låg han å tjöta me sej själv ett bra tag och sen blev de helt tyst, då hade han somnat ;)
Så jag har passat på att duscha nu å nu väntar jag väl på att Noel ska vakna snart för lite lunch, han har sovit i snart en timma så borde väl vakna snart !:)

Nej ja tänker inte vila ! Jag ska sitta upp å kolla ist ! :p

 

Noel me sina två lekkompisar, nya barban å voven:P


Kommentarer
Sanna - mamma till Embla säger:

Rena lyxen med lite sovmorgon :) Embla är det fullt ös på :) Fin jacka han har :)

2011-08-06 | 13:47:54
Bloggadress: http://mammatillembla.blogg.se/
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Ja, värden är liten =)

Det känns jättekul att vi ska få en flicka! Vi hade såklart blivit jätteglada över en pojke till, men eftersom det är vårat sista barn så känns det lite speciellt med en tjej.

Kommer komma ett inlägg i bloggen här de närmaste dagarna hur graviditeten har varit hittills jämfört med de tidigare.

Kramar!

2011-08-06 | 14:34:37
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Fia- mamma till Edison säger:

Sv: Ja den sidan hade jättefina grejer!! Önskade jag också var haj på photoshop.. :S

2011-08-06 | 22:37:01
Bloggadress: http://airyfairy.blogg.se/
Anonym säger:

SV: Ja den var mysig, men jag hittade en mysigare och som satt lite bättre för bara 350kr haha, från barnavdelningen men den satt perfa! Dom från gina tricot är sydda för folk som är typ 172 så den var lite väl lång i benen.



Haha, låter som en liten vilding ja ;)

2011-08-06 | 23:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback