Läsa läsa läsa...

Mhm kl 8 kollade jag på klockan och tänkte för mej själv att jag kanske kommer i säng i hyffsat tid idag iaf.. haha just de ! Här sitter jag än å har som vanligt fastnat i bloggvärlden för att läsa ikap lite, ja läser just nu om vad folk gjorde på sin fredag haha.. blir ju mest på kvällarna nu som jag hinner läsa ikap lite, men då har ju alla uppdaterat för en helt ny dag igen !:P

Iaf så blir de nog sängen alldeles strax så man orkar med en ny vecka.. vi har redan lyckats planera hela veckan ! Mest på förmiddagarna dock hehe.. de verkar vara mammornas tid, förmiddagarna. Dock inte för en morgontrött mamma som denna ;) Men jag har faktiskt varit duktig denna veckan och har ist för att somna om när Noel gör de efter sin välling, så har jag gått upp ist :) Visst e man lite seg till en början, men jag är faktiskt segare när jag vaknar för andra gången!  Ibland har jag även tagit me mej Noel upp, å han har lyckats hålla sej vaken en liten stund iaf innan han vill sova igen :)
Skönt att försöka få in lite rutiner iaf.. vi har fått riktigt bra matrutiner iaf.. kan skriva om dom imon :)

Vi startar veckan me en mamma fika hemma hos Sara me dom tjejerna som jag umgås me ifrån våran mamma grupp :) Trevligt !  Så de blir vårat startskott för veckan ! ;D
Och när jag tänker efter nu så har vi faktiskt planerat alla förmiddagar mån-fre!  ;P


Dom små fossingarna provar dom stora stövlarna !;)




Kommentarer
Lina säger:

Yes it is! :) Vi kanske åker vid tre från stan till daniels farmor o farfar :)



visst är han go på bilderna, haha :) gillar mormors glasögon:D

2011-08-22 | 08:40:46
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback