Ibland går de bara inte..

Här sitter jag å glor... å tror ni att jag har gått upp tidigt så tror ni fel.. jag har inte ens lyckats somna efter jobbet än..mhm!  Så vid 5-6 tiden gav jag upp och skrev ett sms till S att han kunde lämna Noel när han vaknat å käkat frulle ist för att vänta till lunch :) Så förhoppningsvis så dyker han upp vid 10 eller nåt ist!
Så får väl se när tröttheten bryter ut.. jag är iaf just nu hur pigg som helst haha!
Och det är nästan som ett pirr i magen på mej för jag vet att Noel kommer hem snart :D !

Vid lunch tiden ska vi iaf åka upp och hälsa på uppe hos pappa :) Jag vet att de finns en moster å en morbror där som gärna vill leka lite me Noel ;)

Men nu ska jag fortsätta kolla på Tre Kronor, totalt fast, snart är säsong 3 oxå avklarad haha!! Bara 7 kvar ;) 


Noel öppnar paket ihop me sin gammelfarmor :)




Kommentarer
Sophie säger:

Jag blir alltid så glad när jag läser dina kommentarer =) Tack så hemskt mycket för dina fina ord och stöttning! Det betyder så mycket för mig =)

Vi har haft en bra sommar trots allt, då vi har sysselsatt oss med en hel del resande. Kanonväder har vi haft den senaste veckan, och just nu njuter vi bara av sommaren =) Har ni haft en bra sommar? =) många kramar

2011-08-05 | 10:59:31
Bloggadress: http://mammasophie.blogg.se/
Amanda säger:

Nej ha inte dåligt samvete! En annan dag är det du som är extremt duktig och jag som råkar låta något sött slinka ner :D Haha!

2011-08-05 | 11:23:16
Bloggadress: http://mycketamanda.blogg.se/
Linda-Mamma till Alfred säger:

Snart är boken i din ägo, personen före dig på listan har den nu;)

2011-08-05 | 12:00:00
Bloggadress: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback