Grejar lite..

Det blev öppnis en sväng idag... vi tog bilen bort så vi vart där strax innan 11 , så vi hann vara med på sångstunden som e halv 12 :) Trevligt att träffa några i mamma gruppen oxå som va där :)
Och Noel tyckte nog de va skönt att komma ut en sväng och träffa folk han oxå !
Sen åkte vi hem och städa lite.. en ny grej Noel har börjat me är att han är livrädd för dammsugaren?!
Han springer iväg fort som bara den i sin gåstol och tjuter me skräck i ögonen .. stackaren...sen efter ett tag så börjar han ist springa efter mej å blir ju bara räddare då eftersom jag går me dammsugaren oxå.. haha.. undra om dammsugaren har gjort honom något de senaste ? ;P

Sen blev de lunch för båda.. fisk för mej å Noel käka couscous me kyckling i tomatsalsa, och de gick ner som vanligt :) Sen såg jag att han va trött då han inte sovit sen kl 10 å nu va kl runt 2.. så gick in å la han i sängen och där somna han direkt och sover än :)

Själv ligger jag här ute i vardagsrummet å grejar runt lite på datorn... gjorde en ny header till bloggen, man ser väl den om man trycker F5 som vanligt kan ja tänka mej... vet inte ifall ja blev mer nöjd me den än den gammla , men den får väl va där ett tag nu iaf :)  Bilden är tagen idag när vi lekte på golvet innan lunchen hehe :)
Men är de någon som vet hur jag får bort den gröna fula linjen under bilden?  Finns den i stilmallen eller i kodmallarna?!? :S Vill ju inte ha den där hehe ...

Nu ska jag titta in lite hos er innan knodden vaknar.. börjar komma ikapp här nu och ligger till och med under 200 inlägg nu ist för över 500 som de va häromdagen ;) Heja heja haha!!


Kommentarer
felicia - 19 år och mamma säger:

jaa, fast nu i efterhand har jag förstått att strl 70 kommer bli perfekt i vinter även om det känns enormt nu =)

2011-08-31 | 18:05:26
Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Åh kommer inte ihåg vad det heter där för att ta bort den gröna linjen men kolla designadinblogg.se där lär du hitta hur du tar bort den!



Jag hade över 100 inlägg på bloglovin men då tryckte jag bara på att alla var lästa. Det tar så lång tid att läsa ikapp så jag tycker du är riktigt duktig som faktiskt tar dig igenom alla haha! :P



Och ja, badstolen är riktigt bra! Ett riktigt fynd :D Du får hålla ögonen öppna på loppis, second hand. Förstår att du inte vill köpa en ny när han bara ska ha den hos mormor..

2011-08-31 | 21:11:56
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Och angående barnmat så är det något jag väljer att lämna utanför bloggen. Vill inte gärna få kommentarer att jag är "duktig" som gör "riktig" mat till Edvin om du förstår? Men jag brukar göra lite det vi har hemma, t.ex. om vi äter lax så kokar jag en lax till honom, någon potatis, någon grönsak som t.ex. broccoli, blomkål, morot, ärtor och gör sedan en sås av spadet som man får av det man kokar (bara smälter smör i en kastrull och har i lite mjöl och sedan spadet och mjölk tills det blir en bra konsistens). Nu äter vi ju inte potatis, ris och pasta men vi har hemma det till Edvin :D Hans favoriträtt än så länge är lövbiff ;)

2011-08-31 | 21:16:34
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/
i min lilla lilla värld säger:

Oj! Hur många bloggar följer du hahaha

2011-08-31 | 21:23:17
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback