Godmorgon ! :)

Sitter här i soffan med min hallon/mango smoothie ! ;D De har blivit smoothie nästan varje morgon nu hehe, men de e ju så gott.. å nyttig oxå ju =) Jag har bara bär/frukt + turkiskt yougurt i min :) mm gott!!

Noel är faktiskt oxå vaken.. han sitter på sin lekmatta å grejar me en stekspade ? haha.. men han ser lite trött ut fortfarande så han lär väl ta sej en vila om en stund :)
Idag ska han ju åka till pappa s ! :( Så ska iväg och lämna honom i eftermiddag.. tur de bara är en helg nu :P 
Själv ska jag umgås me massa vänner på lördan, vi försöker planera ihop något, vi har haft förslag om en kräftskiva eller nåt.. får väl se va som händer ! :D

Nu ska jag dricka upp min smoothie iaf och sen försöka få på mej lite kläder så får vi väl se hur länge Noel orkar vara uppe :)


Lilla pussmunen♥


Kommentarer
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Det måste kännas tomt hemma när man lämnar honom?

Men det man iofs behöver med, eftersom du har honom på heltid.

Hoppas att du får en fin helg!

Själv har min förkylning blivit värre. hata Hoppas på att inte ligga däckad i morgon, då jag ska med jobbet ut och äta.



Hoppas ni får en kanonbra fredag! Många kramar!

2011-08-26 | 10:28:54
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback