God kväll!

Då va lill skrutten avlämnad hos sin far igen =/ Dock kändes de inte lika jobbigt idag då jag vet att när han kommer hem till helgen så behöver jag inte åka å lämna honom på södagen igen utan då stannar han hos mej ända till 26 aug !!:) Så ja en vecka till ska jag väl kunna stå ut me å jobba ;)

Nu ska jag bege mej ut till köket iaf och sätta igång me lite sen middag + göra lite matlådor :) Ikväll ska jag prova mej på att göra chiliconcarne :P haha.. Madde laga de till mej igår å de va jäklans gott, hoppas man kan lyckas lika bra som hon gjorde ;)
Sen kanske de blir att kolla lite tv ifall ja inte hamnar här inne i sovrummet me datorn ist;P Vet faktiskt inte när vi hade på teven senast, men jag har iaf inte kollat på tv en enda gång sen ja börja jobba å de e 6 veckor sen nu.. :s . . Har ju blivit att jag kollat serie eller film på lilla teven i sovrummet ist, å tyvärr finns de ingen anten sladd till sovrummet så tv kanalerna finns ju inte här inne ! 


Min fina Madde och jag ! ♥


Kommentarer
Elin - Mamma till My säger:

Skönt att det bara är en vecka kvar o jobba :D

2011-08-07 | 22:31:29
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback