Ett litet risgryn !!

Första tanden e här ! ;D hihi  Noel har fått ett litet risgryn som e på väg upp i underkäket :)
Det är därför han har blivit så förkyld nu tror vi, för mamma berätta för mej idag att jag blev alltid det när fick mina första tänder.  Vi tycker ju de har varit på gång ganska så länge nu då han kliat å hållt på.. men nu idag så äntligen kände jag något :)
Noel hade precis badat å han satt å myste nakenfis här i soffan å klättra på mej å höll på, så han högg tag i min hand å bet mej som han brukar göra, å då kände ja plötsligt att de inte bara var tandkött som bet mej längre utan jag kände en vass liten pigg :P Å där va den, de lilla risgrynet vi har väntat på :D
Man kan inte direkt se den än, men man känner de jätte tydligt... får väl se hur de ser ut om ett par dagar :D hihi

Så nu är de snart inget tandlöst leende längre.. stora killen ♥


Noel provar ny mössa å vet att de ligger något roligare i stora påsen till honom :P

Nämligen nya leksaken ;)


Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa <3 säger:

Här dök de också upp en tand :D Såg den igår!

Så stora våra små bebisar är ;)

2011-08-30 | 11:14:47
Bloggadress: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Jossan - mamma till Wilma säger:

Stora killen!! Skönt att man får en förklaring till varför de är förkylda och febriga. Jag hoppas det är en tand som spökar här me!!

2011-08-30 | 11:25:21
Bloggadress: http://enifesojj.blogg.se/
Elin - Mamma till My säger:

Näääämen! :) Gud vad kul! Stora killen!

2011-08-30 | 20:24:44
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback