En mys fredag!

Ja ikväll har jag haft en mys fredag i min ensamhet.. ganska så skönt, men klart ja saknar min skrutt, han gör ju inte så mkt väsen av sej på kvällen hehe.. men ganska skönt å slippa gå upp kl 8 imon ;)

Vi va iaf i stan en sväng innan idag, få komma ut en sväng innan Noel skulle åka :)  Vi gick till åhlens å där fick den bortskämda ungen en ny leksak , va 20% för medlemar på alla leksaker. De blev nån ratt me massa knappar å grejer, sen fyndande vi några filmer, som sålde ut massa dvd filmer för 25 kr, så Noel fick 2 byggare bob, 1 pingu och en igglepiggle å sen va de en film till mamman oxå :)
Men eftersom han inte är speciellt intresserad av film nu så e ja nog så duktig å lägger de e julklapps påsen ;) haha.. Vilken framförhållning jag har i år.. jag har nog aldrig köpt en julklapp innan december innan ;)  Men lika bra å passa på när man kan göra såna fynd ju:P

Sen kom S och hämtade Noel vid 4 tiden då han ändå va här inne i stan. Vi låg och vilade när han kom och Noel vakna precis då, sken upp som en liten sol när han fick se sin pappi :) hihi.. Så han "vinka" glatt adjö till sin mor !:( hehe
Gick sen efter ett tag bort och handla lite fredags mys!  Efter en stund så kom madde bort på en tjöt, så de blev till å laga middag ganska så sent :p
Men de blev iaf lax idag, riktigt gott ! Och eftersom de e fredag avnjuter jag en cocacola å lite gotte ;)
Ska fortsätta kolla på min film nu, kollar på Just go with it, riktigt kul än så länge :)

Imon kommer sommaren igen, ska bli SOL me 27 GRADER !!;D Woho ! !
Värmen har vi haft några dagar nu, men blir ju mer kvavt när de e runt 20 grader men ingen sol. Så solen är saknad å den ska komma imon ;D  Hoppas de stämmer nu!

För ett tag sen när Noel käka lite ;)


Här äter vi som en riktigt man, inga små tuggor här inte haha!! Om ni undrar va de e för grönt å rött han har på hakan så har han provat å äta avokade å sen lite vattenmelon oxå ! :P

Och börjar man bli trött så vill man att maten ska komma fort, om de går för långsamt så ser man ut så här :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback