Dålig...

Denna veckan har ja vart riktig dålig på att gå å lägga mej i tid.. inte kommit i säng förre kl 2 en enda kväll.. klockan tickar på bra fort på kvällen !!
Nu är klockan halv 1 och jag gäspar så jag funderar faktiskt på att gå och lägga mej strax :)
Jag känner lixom ingen jätte panik eftersom jag vet att Noel ofast sover till iaf halv 8 om inte längre.

Vi tog oss en promenix innan i solen.. gott å komma ut lite.. gick bort och handla lite åså bara.
Jag fynda även ett par skor till mej själv på secondhand.. nice.. kan försöka visa dom imon :)
Noel hade på sej sin söta väst som vi även den fyndade på secondhand häromdagen, såg helt ny ut för 50 kr:)  St 74 så lite stor är den än:P

 

Väl hemma igen blev de gröt till Noel som slutade i något slags äta själv matkrig :p Som senare slutade i vatten krig i diskhon ;)  Han provade även på att käka babymacka me leverpastej på, han käka lite, men gegga väl mest runt me den å trodde man skulle leka haha!  sen va de ju gör kul att få kladda me gröten oxå...  orkar bara lägga in lite dåliga mobil bilder , men kommer säkert bättre en annan dag:)

 

Här va han alltså klar, och de visade han tydlig genom att slänga tallriken i golvet;)

Han sitter på en handduk i stolen då han fick vara naken, å hellre att de kommer där än att de skulle rinna kiss på hela golvet :P Dock va handduken torr när han va klar, men hade den inte vart där så hade han säkert pissat haha!

Ser man ut som en liten gris så måste man bada, och man kan ju bli törstig av de så då tar man sej gärna en slurk ;)


Kommentarer
Tina - Minnas mamma säger:

Hahahahahha, vilket UNDERBART matkrig :D Sötgubben då!



Tomatpurén är någon från "Sevan" såg jag. Jag köpte den för att saltinnehållet är så lågt att det inte ens är angivet, står bara 100% tomat, så det verkade bra :) Det är på burk och inte tub.

Burkarna är köpta på ICA Maxi och är superbra tycker jag!

2011-09-01 | 06:24:22
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Elin - Mamma till My säger:

Haha, söta bilder! :-D

2011-09-01 | 09:44:08
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/
Anonym säger:

Duu.. Det är lite svårt att hitta kommentarsknappen på din blogg :P



Haha sådär ser Edvin ut efter VARJE måltid. Blir rätt jobbigt i längden, men tror han kommer vara tidig med att kunna äta själv haha. Han tar skeden själv varje gång och har gjort sedan första gången han får mat. Kan inte mata honom utan att han tar skeden..



Och ang kryddor till de små så ska man undvika salt och alla kryddor som innehåller salt, och för starkt kryddat. Men jag brukar använda mig av vitpeppar, vitlök och örtkryddor som t.ex. basilika, dill, persilja och timjan.. Det smakar inte så mycket ändå tycker jag men lite iaf :D

2011-09-01 | 11:22:56
Mikaela - mamma till Viktor <3 säger:

Jaha. Men skönt att ni är vänner, och att ni skiljdes som vänner också. Det skulle juh varit så himla mkt svårare, och jobbigare för er allihopa om ni inte var det.



Vad ska vi ta till för knep för att få dem att lyssna på oss? Jag funderar på om jag ska låta som typ en elefant? Då kanske han tittar på mig lustigt, kanske blir har även så rädd att han glömmer vad han gjorde? Åh, det är svårt med busiga och envisa barn :D

2011-09-01 | 16:02:47
Bloggadress: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Johanna - Mamma till Charlie säger:

Men så söt :)

Hur gör man en babymacka?

2011-09-01 | 20:32:05
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Johanna - Mamma till Charlie säger:

vad skönt att han sover länge förresten! Charlie vaknar typ hundra gånger per natt :/

2011-09-01 | 20:33:28
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Kul att fynda på second hand!

Jag är helt galen i sådant och i loppisar.



Hihi, vad söt lillkillen är! En riktigt buse!



Kramar!

2011-09-01 | 21:14:07
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback