Äntligen!

Äntligen har hyresvärden varit här och kollat på allt jag ville klaga lite på haha ;) Han skulle ordna allting sa han, jag hoppas ju självklart på ett helt nytt kyl å frys =) men vi får väl se va som händer !


Innan de så var vi ute och gick en sväng.. gick bort och kollade på magnolia, scrapbooking affären som finns här i knalleland, hjälp va saker de finns där!!!  De blev 3 nya papper till Noels bok och lite blommor:)
Sen gick vi till kvantum och köpte sallad, avokado och melon :)

Nu ligger Noel och halv vilar i sin säng.. han sover inte riktigt men han orkar heller inte vara uppe och leka!
Om han hade tänkt att sova en stund så hoppas jag han gör de ganska så snart så de inte blir för sent !


Kommentarer
ida - mamma till elliot, 30/1 2011 säger:

Åhh, tack :D hihi



Ja, man blir ju lite efter i bloggvärlden då och då! Gäller ju även uppdateringen på sin egen blogg höhö :p

2011-08-17 | 21:25:54
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Haha Edvin äter också allt! Och typ en stor burk (han har alltid fått hemlagad mat så kan inte säga exakt hur mycket det är) :)

2011-08-17 | 22:11:29
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/
Linda Rangfeldt - mamma till Tyra! säger:

Åh nu blev jag sugen på melon :P



Men tjena kompis, jag vill göra exakt samma. Eller ja, mina bröst får gärna hoppa upp några storlekar, inte för mycket men lite större skulle inte skada.



Min näsa är något jag verkligen vill operera, den är liksom större på ena sidan, det är som att jag fått mammas på ena sidan och pappas på andra, jättestörande också vill jag mer än gärna ha den mindre. Jag försöker alltid hitta vinklar där den ser mindre ut vilket alltid inte är så lätt. Uh, tror nästan att näsan får gå före brösten. Mina bröst i dagens läge trivs jag bra med, men en stark fundering på lite lite större finns absolut, men ibland är det jättefint på vissa med små bröst! Ah får fundera tills jag är helt säker, men näsan.. den ska.. bort? :P haha, bantas!! ;)

2011-08-17 | 22:18:28
Bloggadress: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Var ligger den affären? Den har jag nog missat ;-) Kanske iofs bra att jag inte vet =) Haha

2011-08-18 | 11:52:25
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback